Для людей
з порушенням зору

    Новини    2 Червня 2020, 15:40
Версiя для друку


Відбулась онлайн-презентація результатів роботи з розробки попереднього ТЕО покращення автомобільної дороги М-14 на ділянці Херсон – Маріуполь

2 Червня 2020, 15:40

2 червня 2020 року відбулась онлайн-презентація результатів роботи з розробки попереднього техніко-економічного обґрунтування покращення автомобільної дороги М-14 на ділянці Херсон – Маріуполь.

Попереднє ТЕО підготовлено експертами проекту технічної допомоги ЄС “Національна транспортна модель та майстер-план”. В обговоренні під головуванням заступника Міністра інфраструктури України з питань європейської інтеграції Наталії Форсюк взяли участь представники служб автомобільних доріг Херсонської, Запорізької та Донецької областей, Делегації Європейського Союзу та Європейського інвестиційного банку.

Учасники обговорили декілька варіантів покращення дорожнього  покриття та капітального  ремонту вартістю від  до 6.7 до 68 мільярдів гривень. За підсумками вебінару додатково треба проаналізувати заходи з покращення безпеки дорожнього руху та оцінку впливу на довкілля.

Жодна ділянка дороги не перебуває в хорошому стані, більшість ділянок мають значні пошкодження та деформації покриття:

- Ділянка 1 яка починається (КП 207+170) до близько 50 км на схід від перехрещення M14 / M17 до Криму (довжиною близько 83 кілометри): відносно високий рівень руху транспорту – від 7,300 ТЗ/день до 14,300 ТЗ/день;

- Ділянка 2 з кінця попередньої ділянки до КП 490+740 на схід від Мелітополя: помірний обсяг руху транспорту від 4,000 ТЗ/день до 6,600 автомобілів/день; 

- Ділянка 3 з кінця попередньої ділянки до Маріуполя: відносно низький обсяг руху транспорту від 1,200 ТЗ/день до 1,800 автомобілів/день.

Дорога М14 Херсон – Маріуполь  є основним транспортним коридором між портами Чорного та Азовського морів та важливою для економіки в регіоні в зв’язку з військовим конфліктом на сході України. Цей інфраструктурний проект– частина розширеної мережі TEN-T в Україні, представленої Європейською Комісією у 2018 році, тобто цей коридор вважається ключовим елементом для покращення транспортного сполучення між країнами ЄС та Східного партнерства, а також має потенціал щодо сприяння економічного розвитку.



ВСІ Новини