Для людей
з порушенням зору

    Новини    17 Червня 2020, 14:01
Версiя для друку


Відбулось онлайн обговорення пре-ТЕО підвищення пропускної спроможності та електрифікації залізниці Запоріжжя – Маріуполь

17 Червня 2020, 14:01

17 червня 2020 року відбулось онлайн обговорення попереднього техніко-економічного обгрунтування підвищення пропускної спроможності та електрифікації залізниці Запоріжжя – Маріуполь за участі першого заступника Міністра інфраструктури України Дмитра Абрамовича, представників АТ “Укрзалізниця”, Делегації Європейського Союзу та Європейського інвестиційного банку в Україні.

Пре-ТЕО було підготовлено експертами проекту технічної допомоги ЄС “Менеджмент циклу інфраструктурного проекту” разом за представниками Придніпровської та Донецької філій АТ “Укрзалізниця”.

Необхідно вирішити проблему пропускної спроможності залізничної лінії у довгостроковій перспективі (на наступні 20 років), створивши «головний прямий коридор» для довгострокового розвитку з найкоротшим маршрутом для вантажних і пасажирських потягів через Запоріжжя – Пологи – Комиш-Зорю – Волноваху та Маріуполь.

Вирішення проблеми пропускної спроможності не тільки забезпечить довгострокову сталість перевезень цим основним коридором, а й запропонує альтернативу маршруту, який проходить через тимчасово окуповану територію.

Вартість реалізації проекту складає від 170 млн євро (капітальний ремонт та роз’їзди) до 380 млн євро (електрифікація та двоколійність). Потрібно ретельно проаналізувати перспективу розвитку пасажирських та вантажних перевезень, щоб приймати рішення про обсяг інвестицій та кредитного фінансування.

Зазначене спільне дослідження стало успішним прикладом всебічного застосування методологій управління циклом інфраструктурного проекту та пропонує якісну модель аналізу майбутніх інфраструктурних проектів.

Залізничний коридор Запоріжжя – Маріуполь є частиною Транс’європейської транспортної мережі TEN-T і даний проект може бути профінансований за рахунок кредиту ЄІБ та ЄБРР. 
        

Електрифікація та розбудова цієї залізничної ділянки має важливе значення для вантажних перевезень в напрямку портів Маріуполь та Бердянськ та скорочення часу для пасажирських перевезень на 1.5 години. 



ВСІ Новини