Для людей
з порушенням зору

    Новини    30 Листопада 2020, 12:02
Версiя для друку


Завершуємо ключові інфраструктурні об’єкти, які не добудовувалися останні 10 років, - Владислав Криклій

30 Листопада 2020, 12:02

Міністерство інфраструктури продовжує співпрацю з міжнародними фінансовими організаціями не лише для реалізації масштабних та перспективних загальнодержавних проєктів, а й для впровадження локальних інвестпроєктів державних підприємств. Так, наразі завершується будівництво нового причалу 1-з Одеського морського порту. Готовність об’єкту складає 93%.

«Цьогоріч завдяки різним державним програмам та співпраці з нашими постійними міжнародними фінансовими партнерами ми завершуємо ключові інфраструктурні об’єкти, які до цього не добудовувалися роками. Новий причал 1-з Одеського морського порту – якраз один із таких. Не одна попередня влада не змогла завершити цей довгобуд близько 10 років, і сьогодні спільними зусиллями АМПУ, керівництва порту та підрядників за активної підтримки ЄБРР і приватних партнерів готовність об’єкту складає 93%», - наголосив Міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Відтак, компанією «Мастбуд» вже заасфальтовано залізобетонну основу нового причалу. На об'єкті повністю завершено монтаж плит перекриття і т.зв. шапкового бруса в тилу причалу. Наразі завершується комплекс робіт з прокладання інженерних мереж водопроводу та каналізації, облаштування каналізаційно-насосної станції (КНС) і системи зливоприймальних лотків. Найближчими днями на об’єкті розпочнеться укладання рейок для пересування суднонавантажувальної машини.

Будівництво причалу 1-з є частиною великого інвестиційного проєкту, який Адміністрація морських портів України реалізує спільно з компаніями «Бруклін-Київ» і «Луї Дрейфус Україна» за підтримки Європейського банку реконструкції і розвитку. Сума інвестицій складає більше $100 млн, а пропускна здатність майбутнього причалу — 4 млн тонн на рік. У готовому вигляді об’єкт матиме довжину 254 м, ширину 35 м та глибину біля кордону 12 м з перспективою до 13,5 м. Цих параметрів буде достатньо для приймання суден-панамаксів дедвейтом 60 тис. тонн і вище.

«До моменту мого вступу на посаду начальника Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» причал 1-з був фактично покинутий і близько 10 років значився як об'єкт незавершеного будівництва. Для його відродження і подальшої реалізації необхідно було знайти низку комплексних неординарних рішень. Завдяки високопрофесійній команді фахівців порту і нашим бізнес-партнерам такі рішення були знайдені і застосовані на практиці. Сьогодні перед нами стоїть амбітне завдання — завершити проєкт з будівництва причалу 1-з до кінця поточного року. Думаю, у нас вийде. На даний час в інтенсивному темпі йдуть завершальні роботи. На об'єкті одночасно працюють близько 8-ми підрядників, виробляються проколи для мереж, прокладаються мережі всіх видів, облаштовується КНС і пісковловлювачі, укладається асфальтне покриття, готуються відбійні пристрої тощо», - зазначив начальник адміністрації Одеського морського порту Руслан Сахаутдінов.

За його словами, до кінця цього року заплановано завершити монтаж інженерних комунікацій на об’єкті та перейти до отримання документів на введення споруди в експлуатацію. «Таким чином, адміністрація порту виконає всі зобов'язання за проєктом перед своїми партнерами — приватними компаніями, які побудували на Андросовському молу сучасний комплекс з перевалки зерна», - підсумував Руслан Сахаутдінов.

Оперативна інформація — на телеграм-каналі https://t.me/vladyslavkryklii.

 



ВСІ Новини