Для людей
з порушенням зору

Ви будете переадресовані на mindev.gov.ua
    Про нас    Структура Міністерства    Департамент впровадження пріоритетних проектів регіонального розвитку та критичної інфраструктури
Версiя для друку


Департамент впровадження пріоритетних проектів регіонального розвитку та критичної інфраструктури

Структура підрозділу

 

№ з/пПІБПосадаМіський телефон
Департамент впровадження пріоритетних проектів
регіонального розвитку та критичної інфраструктури
1

Діденко Леся Петрівна

Директор Департаменту(044) 351-49-77
Відділ південно-східних регіонів
2Подюк Юлія ВікторівнаЗаступник директора-начальник відділу(044) 351-41-91
Відділ північно-західних регіонів
3

Топіха Олег Юрійович

Начальник відділу(044) 351-40-53
Відділ міжнародних проектів
4Карась Вікторія ПетрівнаЗаступник директора-начальник відділу(044) 351-40-95
Відділ критичної інфраструктури
5Лінчевський Євген АнатолійовичНачальник відділу(044) 351-49-94
 
6Потапенко Наталя ЄвгенівнаВідповідальна за діловодство(044) 351-49-92

 

Функції Департаменту впровадження пріоритетних проектів регіонального розвитку та критичної інфраструктури

 

Департамент відповідно до покладених на нього завдань:

1) здійснює в межах компетенції координацію, моніторинг та контроль використання державних коштів, що спрямовуються на впровадження пріоритетних проектів регіонального розвитку та на проекти з відновлення регіонів, територій та інфраструктури, що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України, включаючи інвестиційні програми і проекти, реалізація яких здійснюється за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, а також за рахунок інших джерел;

2) визначає пріоритети та здійснює заходи щодо забезпечення формування та реалізації державної політики у сфері відновлення та відбудови України після руйнувань завданих військовою агресією Російської Федерації з 2014 року;

3) інформує та надає роз’яснення межах компетенції щодо реалізації державної політики у відповідних сферах з питань, що належать до компетенції Департаменту;

4) у межах компетенції бере участь у формуванні та реалізації, а також формує пріоритети розвитку єдиної державної інноваційно-інвестиційної політики;

5) у межах компетенції бере участь у формуванні гендерної політики;

6) у межах компетенції бере участь у залученні інвестицій для забезпечення реалізації проєктів розвитку, будівництва, реконструкції та модернізації у сферах, що спрямовується на реалізацію пріоритетних проєктів регіонального розвитку та відносяться до компетенції Департаменту, зокрема на концесійних умовах;

7) здійснює організацію заходів з оцінки та відбору на конкурсних засадах поданих Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими держадміністраціями інвестиційних програм і проєктів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку в межах їх індикативного прогнозного обсягу;

8) вносить в установленому порядку пропозиції до щорічного подання Кабінетові Міністрів України щодо розподілу коштів державного фонду регіонального розвитку з переліком відповідних програм і проєктів, що можуть реалізовуватися за його рахунок;

9) здійснює методичне забезпечення діяльності регіональних комісій, що здійснюють попередній конкурсний відбір програм і проєктів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку;

10) забезпечує погодження технічних завдань інвестиційних програм і проєктів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку;

11) здійснює організаційне забезпечення діяльності Комісії для оцінки та відбору інвестиційних програм і проєктів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку;

12) здійснює в межах компетенції заходи щодо залучення міжнародної технічної допомоги для підтримки формування та реалізації державної політики у сферах, що спрямовується на реалізацію пріоритетних проєктів регіонального розвитку та відносяться до компетенції Департаменту;

13) здійснює в межах компетенції заходи щодо проведення цифрової трансформації у відповідних сферах, віднесених до компетенції Департаменту;

14) у межах компетенції бере участь у міжнародному співробітництві та забезпечує виконання зобов’язань України, що випливають із членства у міжнародних організаціях, об’єднаннях та інституціях, укладає міжнародні договори;

15) у межах компетенції забезпечує відповідно до законодавства виконання зобов’язань за міжнародними договорами України та їх імплементацію в національне законодавство з питань, що належать до компетенції Департаменту;

16) у межах компетенції бере участь в координації заходів щодо забезпечення будівництва, ремонту та захисту об'єктів енергетичної інфраструктури в умовах особливого періоду та протягом року після його закінчення;

17) бере участь у межах компетенції у підготовці та опрацюванні документів стосовно укладання (підготовки, підписання, затвердження, ратифікації чи приєднання) та виконання міжнародних договорів, що належать до повноважень Міністерства, щодо реалізації кредитних програм;

18) у межах компетенції бере участь у формуванні та забезпечує здійснення разом з іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим реалізацію Державної стратегії регіонального розвитку щодо підвищення ефективності механізму стимулювання розвитку регіонів;

19) у межах компетенції розробляє і здійснює заходи спрямовані на розбудову  інфраструктури  регіонів;

20) у межах компетенції здійснює впровадження системи дієвих механізмів та інструментів стимулювання регіонального розвитку, зокрема з метою зменшення диференціації за показниками соціально-економічного розвитку, підтримки міжрегіональної інтеграції, реалізації  міжрегіональних програм і проєктів;

21) у межах компетенції розробляє та забезпечує виконання державних цільових програм, спрямованих на комплексний розвиток регіонів у відповідних сферах;

22) у межах компетенції забезпечує ефективне і цільове використання бюджетних коштів, за бюджетними програмами, відповідальними за які визначено Департамент;

22) у межах компетенції бере участь в організації планово-фінансової роботи в апараті Міністерства, здійснює контроль за використанням фінансових і матеріальних ресурсів, що відносяться до компетенції Департаменту;

24) здійснює в межах компетенції моніторинг та оцінювання реалізації державної політики з питань регіонального розвитку, шляхом моніторингу стану реалізації проєктів регіонального розвитку;

25) надає нормативно-методичну допомогу місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування з питань, що належать до компетенції Департаменту;

26) бере участь у процесі стратегічного планування, готує пропозиції до планів пріоритетних дій Уряду та планів діяльності Міністерства з питань, що належать до його компетенції;

27) у межах компетенції  надає пропозиції керівництву Міністерства щодо необхідності врегулювання питань реалізації регіональної політики;

28) у межах компетенції здійснює координацію діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим щодо формування та реалізації державної регіональної політики;

29) забезпечує в межах компетенції створення умов для публічності та прозорості у сфері формування та впровадження фінансових механізмів сталого регіонального розвитку, в тому числі на основі інформаційних веб-ресурсів;

30) у межах компетенції бере участь у підготовці пропозицій та бюджетних запитів до проєкту закону про Державний бюджет України на відповідний рік;

31) здійснює відповідно до законодавства реалізацію разом з іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування заходи з відновлення регіонів і територій, що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України;

32) у межах компетенції бере участь у заходах з відновлення регіонів, територій та інфраструктури, що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України;

33) розробляє проєкти законів та інших нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції Департаменту, в тому числі щодо відновлення регіонів і територій, що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України, зокрема на виконання міжнародних договорів України, з питань проектних загроз у відповідних  секторах критичної інфраструктури критичній інфраструктурі секторального та об’єктового рівня, норм і регламентів захисту критичної інфраструктури та з інших питань, що відносяться до повноважень Департаменту;

34) здійснює аналіз нормативно-правових актів що належать до компетенції Департаменту,  з метою виявлення прогалин та неузгодженостей, узагальнює практику застосування законодавства та розробляє проєкти відповідних нормативно-правових актів щодо його вдосконалення;

35) в межах компетенції Департаменту надає пропозиції до орієнтовного плану законопроєктних робіт Верховної Ради України, а також звіту про його виконання;

36) в межах компетенції Департаменту бере участь у підготовці висновків до проєктів нормативно-правових актів з питань регіонального розвитку, стійкості критичної інфраструктури громад, проведенні їх експертизи та/або експертизи прийнятих нормативно-правових актів, позицій (погодження та/або надання пропозицій) щодо проєктів нормативно-правових актів та проєктів документів державної політики, які надходять на погодження від інших міністерств та центральних органів виконавчої влади, готуються іншими структурними підрозділами Міністерства або іншими суб’єктами права законодавчої ініціативи;

37) готує в межах компетенції зауваження та пропозиції до прийнятих Верховною Радою України законів, що надійшли на підпис Президенту України;

38) забезпечує в межах компетенції розроблення планів взаємодії функціональних органів у сфері захисту критичної інфраструктури у відповідних секторах для всіх режимів функціонування критичної інфраструктури; плани взаємодії та підтримання життєво важливих функцій на випадок порушення функціонування об’єктів критичної інфраструктури;

39) бере участь в опрацюванні норм і регламентів захисту критичної інфраструктури у відповідних секторах критичної інфраструктури; проектних загроз критичній інфраструктурі об’єктового рівня у відповідних секторах та проектних загроз критичній інфраструктурі секторального рівня;

40) забезпечує в межах компетенції взаємодію Міністерства з міжнародними, національними, регіональними та місцевими інституціями з питань реалізації пріоритетних проектів регіонального розвитку та захисту критичної інфраструктури у відповідних секторах;

41) здійснює координацію реалізації проектів міжнародної технічної допомоги з питань, що належать до компетенції Департаменту;

42) розглядає за дорученням керівництва Міністерства звернення громадян, звернення та запити народних депутатів, запити на інформацію фізичних та юридичних осіб з питань, що належать до компетенції Департаменту;

43) організовує ведення діловодства та архівне зберігання документів відповідно до встановлених правил з питань, що належать до компетенції Департаменту;

44) у межах компетенції організовує разом зі структурними підрозділами апарату Міністерства роботу, пов’язану із проведенням семінарів, круглих столів, конференцій, виставок, конгресів та інших заходів, що проходять в Україні та за її межами;

45) у межах компетенції забезпечує залучення громадян  до участі в управлінні державними справами, ефективну взаємодію з інститутами громадянського суспільства, здійснення громадського контролю за діяльністю Міністерства, врахування громадської думки під час забезпечення формування та реалізації державної політики з питань, що належать до компетенції Департаменту;

46) оприлюднює інформацію про діяльність Міністерства, зокрема через засоби масової інформації і на офіційному сайті та власному інформаційному ресурсі Міністерства з питань, що належать до компетенції Департаменту;

47) у межах компетенції Департаменту опрацьовує інформацію про належність об’єктів до уразливих у терористичному відношенні в цілому щодо України, а також відомості про їх диверсійну стійкість, витік яких створить загрозу їх зупинення або порушення функціонування та завдасть шкоди національній безпеці України;

48) у межах компетенції Департаменту здійснює внутрішній контроль у межах завдань та функцій, визначених цим Положенням;

49) здійснює заходи щодо забезпечення режиму секретності згідно із вимогами Закону України «Про державну таємницю»;

50) виконує інші функції відповідно до покладених на Департамент завдань.