Для людей
з порушенням зору

Ви будете переадресовані на mindev.gov.ua
    Про нас    Структура Міністерства    Управління кадрової роботи
Версiя для друку


Управління кадрової роботи

Структура Управління кадрової роботи

 

Савіцька Наталія Юріївна

начальник Управління кадрової роботи

(044) 351-41-42

Кравчук Людмила Миколаївна

заступник начальника Управління - начальник відділу кадрової роботи з керівниками підпорядкованих підприємств, установ та організацій Управління кадрової роботи

(044) 351-40-70

Серга Оксана Григорівна

начальник відділу роботи з персоналом Управління кадрової роботи

(044) 351-40-66

Ткач Леся Петрівна

головний спеціаліст відділу роботи з персоналом Управління кадрової роботи 

(044) 351-49-70

 

До завдань Управління кадрової роботи входить:

1) реалізація державної політики з питань управління персоналом  у Міністерстві;2) забезпечення здійснення керівником державної служби своїх повноважень з питань управління персоналом;

3) забезпечення організаційного розвитку Міністерства;

4) забезпечення здійснення добору кадрів в апарат Міністерства, на посади керівників підприємств галузі,  в яких не утворено наглядову раду;

5) розвиток персоналу та організація підвищення рівня професійної компетентності працівників Міністерства;

6) здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;

7) організаційно-методичне керівництво та контроль за роботою з персоналом у ЦОВВ та на підприємствах галузі;

8) документальне оформлення трудових відносин з працівниками  та вступу на державну службу, її проходження та припинення.

 

Функції Управління кадрової роботи
Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України

Управління відповідно до покладених на нього завдань:

1) організовує роботу щодо розробки структури апарату Міністерства;

2) вносить пропозиції керівнику державної служби з питань удосконалення управління персоналом;

3) здійснює аналітично-консультативне забезпечення роботи керівника державної служби з питань управління персоналом та надає консультативну допомогу з питань управління персоналом керівникам структурних підрозділів Міністерства;

4) організовує роботу щодо розроблення посадових інструкцій державних службовців апарату Міністерства, затвердження яких належить до повноважень керівника державної служби, їх перегляду на відповідність встановленим законодавством вимогам та виявлення потреб у внесенні до них змін, надає необхідну консультативну допомогу;

5) проводить роботу щодо створення сприятливого психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій;

6) аналізує кількісний та якісний склад персоналу апарату Міністерства, вивчає поточну потребу в такому персоналі, прогнозує перспективну потребу в персоналі з урахуванням довгострокових цілей Міністерства та вносить відповідні пропозиції керівнику державної служби;

7) готує проєкт умов проведення конкурсу на відповідну посаду державної служби, включаючи спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посади державної служби категорій «Б» і «В» з урахуванням рекомендацій, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби;

8) розміщує у встановленому порядку на Єдиному порталі вакансій державної служби наказ суб’єкта призначення про оголошення конкурсу на зайняття посад категорій «Б» і «В» та умови його проведення, а також інформацію про переможця (переможців) конкурсу або їх відсутність;

9) розглядає інформацію, подану кандидатами для участі у конкурсі на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В» у Міністерстві, повідомляє кандидатів про результати розгляду поданої ними інформації для участі у конкурсі, результати розв’язання ситуаційних завдань, проведення співбесіди, допущення (недопущення) до наступного етапу конкурсу, а також здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору відповідно до законодавства;

10) здійснює заходи щодо організації та координації процедури адаптації новопризначених державних службовців у Міністерстві з урахуванням рекомендацій, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби;

11) здійснює заходи щодо організації оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, узагальнює результати виконання завдань державними службовцями, надає консультативну допомогу з питань проведення оцінювання;

12) складає разом з державними службовцями Міністерства індивідуальні програми професійного розвитку таких державних службовців;

13) вивчає та узагальнює потреби державних службовців у професійному навчанні і вносить керівнику державної служби пропозиції щодо організації професійного навчання для створення сприятливих умов професійного розвитку державних службовців;

14) здійснює моніторинг існуючих програм підвищення кваліфікації, що пропонуються суб’єктами надання освітніх послуг у сфері професійного навчання (провайдерами), зокрема на вебпорталі управління знаннями у сфері професійного навчання «Портал управління знаннями», та інформує про можливість навчання за такими програмами персонал Міністерства;

15) здійснює нарахування та облік кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи за проходження професійного навчання;

16) проводить за рішенням керівника державної служби оцінювання результативності професійного навчання державних службовців відповідно до законодавства;

17) організовує роботу щодо стажування державних службовців та молоді;

18) веде встановлену звітно-облікову документацію, готує звітність з кадрових питань;

19) забезпечує підготовку документів щодо призначення, переведення та звільнення персоналу Міністерства;

20) проводить роботу щодо укладання, продовження строку дії, розірвання контрактів про проходження державної служби;

21) розробляє і бере участь у розробленні проєктів нормативно-правових актів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби;

22) забезпечує організацію проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», готує довідку про її результати;

23) організовує складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, ознайомлює державних службовців з правилами внутрішнього службового розпорядку державного органу, посадовими інструкціями та іншими документами;

24) оформляє документи про присвоєння відповідних рангів державним службовцям;

25) оформляє і видає державному службовцю службове посвідчення, якщо ці функції не покладено на інший підрозділ;

26) розглядає пропозиції та готує документи щодо заохочення та нагородження працівників апарату Міністерства, підприємств галузі, ЦОВВ, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України державними та відомчими нагородами, веде відповідний облік;

27) обчислює стаж роботи, досвід роботи у відповідній сфері, досвід роботи на керівних посадах, стаж державної служби для призначення на відповідну посаду державної служби та під час проходження служби;

28) проводить моніторинг своєчасності встановлення надбавок за вислугу років;

29) формує графік відпусток персоналу Міністерства, готує проєкти наказів щодо надання відпусток персоналу, веде облік відпусток;

30) у межах компетенції готує проєкти наказів про відрядження керівництва Міністерства в межах України;

31) здійснює роботу, пов’язану з обліком трудової діяльності, заповненням, обліком і зберіганням особових справ (особових карток) працівників Міністерства;

32) веде персональний військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів, з числа працівників Міністерства, здійснює оформлення документів, необхідних для бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час;

33) розглядає і готує відповіді на звернення та запити громадян, підприємств, установ та організацій, народних депутатів, посадових осіб, адвокатів, запити на інформацію, надає іншу інформацію з питань, віднесених до компетенції Управління;

34) здійснює контроль за дотриманням вимог законодавства про працю та державну службу в Міністерстві, зокрема контролює дотримання правил внутрішнього службового розпорядку;

35) за дорученням керівника державного органу перевіряє стан управління персоналом у підприємствах галузі;

36) організовує проведення класифікації посад державної служби у Міністерстві відповідно до законодавства;

37) разом з іншими структурними підрозділами Міністерства:

організовує роботу щодо розробки положень про структурні підрозділи;

подає пропозиції керівнику державної служби щодо планування службової кар’єри державних службовців, планового заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності;

забезпечує внесення даних про персонал, у тому числі відомостей щодо вступу на державну службу, її проходження та припинення, в інформаційну систему управління людськими ресурсами в державних органах (у разі її функціонування у державному органі);

38) спільно з бухгалтерською службою Міністерства опрацьовує штатний розпис Міністерства і організовує роботу щодо матеріального стимулювання персоналу Міністерства;

39) у межах компетенції оформляє і видає працівникам Міністерства довідки з місця роботи;

40) опрацьовує листки тимчасової непрацездатності працівників апарату Міністерства;

41) здійснює організаційно-методичне керівництво та контроль за роботою з персоналом на підприємствах галузі;

42) організовує та забезпечує проведення конкурсного відбору щодо заміщення вакантних посад керівників підприємств галузі у порядку, встановленому законодавством;

43) у межах компетенції проводить разом з іншими структурними підрозділами апарату Міністерства роботу щодо укладання, продовження строку дії, розірвання контрактів з керівниками підприємств галузі, у яких не утворено наглядову раду;

44) забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення на посади та звільнення керівників підприємств галузі у порядку, встановленому законодавством;

45) забезпечує формування та ведення переліку укладених контрактів з керівниками підприємств галузі;

46)  здійснює організаційне забезпечення проведення атестації працівників керівного складу підприємств галузі та у межах компетенції бере участь у роботі Комісії з атестації керівників підприємств;

47)  забезпечує організацію роботи щодо узгодження кандидатур на посади заступників керівників, головних бухгалтерів підприємств галузі;

48) опрацьовує в межах компетенції матеріали щодо погодження призначення на посади та звільнення з посад керівників та заступників керівників самостійних структурних підрозділів апаратів ЦОВВ та надає необхідну консультаційну допомог;

49) у випадках, передбачених законодавством, готує і надсилає за підписом начальника Управління листи інформаційного характеру;

50) бере участь у співпраці Міністерства з профспілковими та громадськими організаціями з питань соціального діалогу;

51) бере участь у співпраці Міністерства з укладання галузевих угод у відповідних сферах транспорту та поштового зв’язку;

52) дотримується забезпечення захисту державної таємниці згідно із законодавством;

53) здійснює внутрішній контроль у межах завдань та функцій, визначених цим Положенням;

54) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції Управління, розробляє пропозиції щодо вдосконалення законодавчих актів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України та в установленому порядку вносить їх на розгляд Кабінету Міністрів України;

55) розробляє проекти законів та інших нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції Управління, зокрема, на виконання міжнародних договорів України;

56) погоджує проекти законів, інших актів законодавства, які надходять на погодження від інших міністерств та центральних органів виконавчої влади, готує в межах повноважень, передбачених законом, висновки і пропозиції до проектів законів, інших актів законодавства, які подаються на розгляд Кабінету Міністрів України, та проектів законів, внесених на розгляд Верховної Ради України іншими суб’єктами права законодавчої ініціативи, нормативно-правових актів Верховної Ради Автономної Республіки Крим;

57) готує в межах повноважень, передбачених законом, зауваження і пропозиції до прийнятих Верховною Радою України законів, що надійшли на підпис Президента України з питань, що належать до компетенції Управління;

58) інформує та надає роз’яснення щодо реалізації державної політики з питань, що належать до компетенції Управління;

59) надає інформацію щодо кількісних показників гендерної складової працівників апарату Міністерства;

60) організовує ведення кадрового діловодства та архівне зберігання документів відповідно до встановлених правил з питань, що належать до компетенції Управління;

61) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, залучення громадян до участі в управлінні державними справами, ефективну взаємодію з інститутами громадянського суспільства,  врахування громадської думки під час забезпечення формування та реалізації державної політики з питань, що належать до компетенції Управління;

62) оприлюднює інформацію про діяльність Міністерства, зокрема через засоби масової інформації і на офіційному сайті та власному інформаційному ресурсі Міністерства з питань, що належать до компетенції Управління;

63) проводить іншу роботу, розробляє і бере участь у розробленні проєктів документів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби.