Для людей
з порушенням зору

    Новини    9 Червня 2017, 15:05
Версiя для друку


Круглий стіл «Розвиток мультимодальних перевезень в сполученні Європа – Азія/Схід – Європа»

9 Червня 2017, 15:05

Міністерством інфраструктури України в рамках XVI Міжнародного тижня з торгівлі та транспорту (1 червня  2017 року в м. Одеса, Україна) проведено  засідання Круглого столу «Розвиток мультимодальних перевезень в сполученні Європа – Азія/Схід – Європа».

З метою вироблення ефективних логістичних рішень при організації перевізного процесу у сполученні Європа – Азія, для участі у засіданні Круглого столу було запрошено більше двадцяти країн (міністерства, морські порти, залізниці, експедитори тощо).

За результатами проведення Круглого столу учасники обговорили основні питання з удосконалення процесу організації мультимодальних перевезень у сполученні між країнами регіонів Балтійського, Чорного та Каспійського морів та прийняли Спільне комюніке, в якому відображено дії з розвитку європейсько-азіатських зв'язків із урахуванням наступних аспектів:

  1. Повністю інтегрований транспорт – це стратегічне бачення майбутнього світового транспортного комплексу.
  2. Використання технології мультимодальних перевезень між країнами регіонів Балтійського, Чорного та Каспійського морів дозволить збудувати найбільш просту та оптимальну логістику.
  3. Розробка та втілення інноваційних рішень на транспорті що сприятимуть удосконаленню системи управління транспортними потоками. 

 

Спільне комюніке учасників Круглого столу «Розвиток мультимодальних перевезень у сполученні

Європа – Азія/Схід – Європа»

 1 червня 2017 року в м. Одеса, в рамках XVI Міжнародного тижня з торгівлі та транспорту, учасники Круглого столу «Розвиток мультимодальних перевезень у сполученні Європа – Азія/Схід – Європа» обговорили основні питання з удосконалення процесу організації мультимодальних перевезень у сполученні між країнами регіонів Балтійського, Чорного та Каспійського морів, а також 

враховуючи, що ефективна організація міжнародних перевезень між Європою та Азією є однією із основ стабільного розвитку світових торговельно-економічних зав’язків, 

         беручи до уваги вплив ринкових механізмів та нових моделей партнерства на диверсифікацію маршрутів при виконані перевезень товарів між країнами Європи та Азії,

           підкреслюючи, що найбільш перспективним є розвиток мереж мультимодальних перевезень та необхідність формування єдиних транспортно-логістичних систем

дійшли до висновку, що євразійські транспортні зв’язки повинні розвиватися з урахуванням наступних аспектів:

1. Повністю інтегрований транспорт – це стратегічне бачення майбутнього світового транспортного комплексу.

2.   Використання технології мультимодальних перевезень між країнами регіонів Балтійського, Чорного та Каспійського морів дозволить збудувати найбільш просту та оптимальну логістику.

3. Розробка та втілення інноваційних рішень на транспорті що сприятимуть удосконаленню системи управління транспортними потоками.

та рекомендують наступні заходи щодо розвитку мультимодальних перевезень між країнами регіонів Балтійського, Чорного та Каспійського морів:

проведення аналізу діючої нормативно-правової бази, що стосується виконання перевезень між країнами регіонів Балтійського, Чорного та Каспійського морів, та, в разі необхідності, підготовка пропозицій щодо внесення відповідних змін до діючих документів. Зокрема, в частині

-          удосконалення умов проходження контрольних процедур та стягнення платежів при переміщенні товарів через державні кордони країн - учасниць перевезень, враховуючи 

·      проведення роботи з уніфікації євро-азіатського та європейського права при виконанні залізничних перевезень, використання уніфікованої залізничної накладної ЦИМ/СМГС,

·      використання залізничної накладної на морських ділянках транспортування,

·      дотримання в портах критеріїв визначених конвенцією FAL;

-          розвитку транспортної інфраструктури та залучення фінансової допомоги на розбудову та удосконалення роботи транспортно-дорожнього комплексу та пунктів пропуску через державний кордон країн - учасниць перевезень;

формування надійно функціонуючої системи мультимодальних перевезень між країнами регіонів Балтійського, Чорного та Каспійського морів задля забезпечення задоволення попиту на транспортування товарів, мінімізації фінансових та часових затрат перевізного процесу, зокрема

-       формування пропозицій щодо розвитку основних транспортних магістралей на підставі аналізу стану та перспектив розвитку торговельно-економічних відносин між країнами регіонів Балтійського, Чорного та Каспійського морів з урахуванням перспектив контейнеризації вантажних перевезень;

-          розбудова транспортно-дорожньої інфраструктури

-    на підставі аналізу транспортної інфраструктури каїн регіонів Балтійського, Чорного та Каспійського морів (завантаженість та пропускна спроможність) підготовка пропозицій щодо її модернізації, розбудови, залучення фінансування на удосконалення роботи;

-        проведення аналізу діючих міжрегіональних транспортних проектів з організації вантажних  перевезень між країнами регіонів Балтійського, Чорного та Каспійського морів з метою підготовки пропозицій щодо можливого поєднання технологій існуючих транспортних проектів;

-          створення єдиного інформаційного порталу для отримання інформації щодо вартості, термінів та цінової політики при виконанні мультимодальних/комбінованих перевезень між країнами регіонів Балтійського, Чорного та Каспійського морів;

-         вжиття заходів щодо формування конкурентної тарифної політики при перевезення між країнами регіонів Балтійського, Чорного та Каспійського морів

·  на рівні залізничних адміністрацій – ставки на транзитні та експортно/імпортні перевезення залізницями,

·      на рівні морських та річкових перевізників – формування конкурентної тарифної політики при перевезеннях поромами, суднами типу RO-RO та RO-LA;

·      на рівні портів - зниження портових зборів та інших витрат в портах;

-          формування комплексного підходу до розбудови мережі логістичних центрів

·        створення транспортно-логістичних кластерів (сукупність компаній, що надають повний діапазон логістичних послуг: вантажо-переробка, складські послуги, митне оформлення, супровід, тощо).

·         планування логістики, консультаційне обслуговування процесів управління рухом потоку вантажів та менеджмент ланцюга постачання (будівництво складських приміщень та ефективна організація логістики при виконанні мультимодальних перевезень);

втілення новітніх інноваційних технологій при організації перевізного процесу, зокрема

-          використання електронного декларування товарів;

-    організація роботи цифрових транспортних коридорів, електронний супровід будь-якого ланцюга доставки вантажів (введення технології електронного документообігу, що буде заснована на підставі аналізу бази даних щодо вантажопотоків та основних маршруті їх транспортування, контроль доставки в реальному режимі  (комп’ютеризована система доставки вантажів), тощо.

-        вжиття заходів щодо організації проведення спільного контролю на державних кордонах за принципом «одна зупинка», «одне вікно»;

удосконалення професійної підготовки фахівців, зокрема за напрямками мультимодальний транспорт та логістика

Презентації учасників круглого столу:

Перспективы развития транспортной сети в регионах Балтийского,, Черного и Каспийского морей

Комплексний підхід до розвитку мультимодальності в Україні

Образование в области мулитимодальной логистики в Украине и международные проекты сотрудничества

Паромные лини "Укрферри" на Черном море

Мультимодальний комплекс морського порту "Чорноморськ"

Логистичный потенциал государственного предприятия "БТЛЦ" на рынке контейнерных перевозок  в сообщении Китай-Европа-Китай

Использование внутреннего водного пути Е-40 для организации перевозок в сообщении Европа-Азия-Евпропа

Проблемы организации перевозок Европа-Азия-Европа

Slovak 's priorities on silky way through Ukraine

Intermodal solutions in and across Hungary 

Polish Railway Network

Новый Шелковый Путь

COMBINED TRANSPORT OPERATIONS IN TURKEY

 

 

 



ВСІ Новини